julbord förberedelser ......

julbordförberedelser  mmm jätte kul verkligen...

började i går med att förbereda julbordssaker genom att rensa i föråden för at hitta alla saker till jlbordet det tog fan 8 timmar att städa ett föråd som var 10 kv/m och det sög ju... jag kan ju säga så här att det förådet inte har varit rensat på dom senaste 10 åren som jag har varit där men så fick min kära chef (jefla engelsman) :) en väldigt bra idé att vi skulle ta tag i skiten fast det blev som vanligt ..( han rycker i lite saker och får sedan ett väldigt lägligt telefonsamtal som tydligen tar ungefär ca 8TIMMAR!) men men skit samma nu ska jag åka tillbaka och förberda för matlagning med kock vilket iofs suger oxå för det är fan inte kul att ha ca 20 personer som försöker laga mat i ett kök som är strort som toaletten på ica;(

Kommentarer
Postat av: a-k

Dyselexi...eller helt enkelt bara finne...
:-) kramen

2007-10-12 @ 22:39:37
Postat av: sandra

hej hej, har nu efter en längre tid hittat till din blogg, men jag tycker nog allt att det är dags för lite uppdatering! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback