Blääää!!

Sitter här på marsviken kontoret och vill gå och lägga mig , men se där det får man inte för att jag måste hålla koll på min gäster som sitter och super sig fulla i kajutan.....

fast dom e rätt roliga det är "Föreningen för ovanliga symtom" fan det heter verkligen så hehe... med det menas det att dom kan sakna både armar och ben sen födseln osv. kan säga att det var rätt intressant att se dom laga mat i köket man fick liksom hjälpa till att hålla i grönsakerna medans dom hackade på ( det var nära ett par gånger att jag också blev medlem, hade kunnat förlora både ett och två fingrar!)

men som sagt sköna lirare som gärna går på spriten..hehe...o nej nu ska det börja sjungas singstar!! måste gå.....

Kommentarer
Postat av: Maria

Gonatt från oss (tre) som inte fick föja med utan måste vara ensamma hemma... :)

2008-04-12 @ 23:22:12
Postat av: A-K

Vilket roligt inlägg! Nu fick jag mig några skratt. Vad fin din blogg blivit!! Fick mig en chock när jag läste marias kommentar. Hon räknar väl in katten oxå när hon skriver oss (tre)? Eller har ni massproducerat? ;-) Dags för en sammankomst snart tycker jag. Kram

Postat av: Cajsa

"Föreningen för ovanliga symptom"? HAHA! Är man kvalificerad om man bara är lite 'skadad' i allmänhet?

2008-05-25 @ 16:27:05
URL: http://www.littlemisscarrie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback